ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az www.silcarenailsshop.hu  címen elérhető webáruház használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

 

  1. Üzemeltetői adatok:

Neve: Keve Gábor egyéni vállalkozó

Székhelye: 5520 Szeghalom Nagy Miklós utca 3.

Levelezési címe: 5520 Szeghalom Nagy Miklós utca 3.

Telephelye: 5520 Szeghalom Nagy Miklós utca 3.

Telefonszáma: +36 20 985 1780

Email elérhetősége: silcarenailsshop@gmail.com

Tevékenységi kör megnevezése: Csomagküldő internetes kiskereskedelem

Adatkezelési nyilvántartás száma: NAIH-128312/2017.

Nyilvántartásba bejegyző hatóság: Szeghalom Város Jegyzője

Vállalkozó nyilvántartási száma: 34355283

Nyilvántartásba bejegyző hatóság: Békés Megyei Kormányhivatal, Szeghalmi Járási Hivatala

Adószáma: 66365176-2-24

Közösségi adószáma: HU-66365176

Bankszámlaszáma: 11733065-20007731-00000000 OTP

Tárhely szolgáltatónk:

Neve: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.

Székhelye: 1097 Budapest Könyves Kálmán körút 12-14.

Levelezési címe: 1538 Budapest Pf.:510

Email címe: support@tárhely.eu

Tárhely szolgáltató telefonszáma: +36-1-7892789

Adószáma: 14571332-2-42

 

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben, a továbbiakban: üzemeltető.

 

  1. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással, csomagpontokra történő szállítással.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t, azonban nem tartalmazzák a szállítási díjakat.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt. Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

  1. A rendelés menete

A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

  1. A termékeket a Kosárba helyezheti, a vásárlásnak nem feltétele a regisztráció.
  2. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott té Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött, akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
  3. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelésé Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés teljesítve visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

 

  1. Regisztráció

Amennyiben regisztrálni szeretne, meg kell adnia a szükséges adatokat. Nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, telefonszámát valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

 

  1. A megrendelések feldolgozása

A munkanapon 12 óráig beérkezett rendelések többsége aznap feldolgozásra kerül. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy értesítést küldünk a teljesítés határidejéről. Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 

  1. Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket GLS és a Magyar Posta Logisztika Zrt futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak- utánvétes fizetési mód esetében – a futár részére való teljesítését.

Lehetősége van a házhoz szállítás (adott címre történő szállítás) mellett GLS Pont / Posta Pontra is kérnie a megrendelt termékeket, előre utalással és utánvétes fizetési mód esetében is. Itt az átvevő hely nyitvatartási idejében van lehetősége a csomagküldemény átvételére 5 munkanapon keresztül.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

15000 ft feletti megrendelésed – előre utalás után és utánvétes fizetési mód esetén is, belföldre

ingyen szállítjuk Házhoz / GLS pontra / Postára / Posta pontra

A munkanapokon 12:00 óig beérkezett rendelések az esetek többségében még aznap feladásra kerülnek.

(Előre utalás esetén az utalás jóváírását követően tudjuk csak a számlát elkészíteni és a csomagot átadni a futárszolgálatnak. A rendelés leadása után automatikusan küldött visszaigazoló email-ben található utalási adatokra teljesíthető az utalás. Utánvét esetén utalásra nem kell várnunk, a rendelés azonnal tudjuk számlázni és átadni a futárszolgálatnak.)

Ha a vásárlásod végösszege nem éri el a 15.000Ft –ot, a szállítási díjak az alábbiak szerint alakulnak:

A küldemény GLS Pontra / Posta Pontra / Postára szállítva előre utalás után790Ft

ldemény Házhoz – megadott címre – szállítva előre utalás után – 890Ft

Utánvét díja +300Ft költséget jelent, mely a szállítási díjhoz adódik.

Vásárláskor a rendszer automatikusan számolja a fizetendő végösszeget, Amikor vásárlásod értéke eléri a 15.000 Ft-ot, akkor 0 Ft lesz a szállítási díj összege, utánvét és előre utalás esetében is.

Megrendelésed futárszolgálattal teljesítjük. Partnereink az MPL és a GLS.

Az árak Magyarország területén érvényesek, külföldre történő szállítási igény esetén kérd egyedi kalkulációnkat.

 

 

  1. Postai szállítással kapcsolatos információk

A küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

 

  1. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29§-ban foglaltak esetében, különösen:

  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

 

  1. Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint. Hibás teljesítés esetén a megrendelő kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztatja az üzemeltetőt. Hibás teljesítés esetén a megrendelést az új Ptk. 6:159. § meghatározott szavatossági sorrend szerint az üzemeltető azt elsősorban kicseréli, ha a cserére nincs mód, úgy a megrendelő választása szerint a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését.
A szállítási költséget Szolgáltató nem fizeti vissza. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs.

  1. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

 

  1. Adatkezelés

Az üzemeltető adatvédelmi nyilatkozata a honlapon külön menüpontban érhető el.

 

  1. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.